Martin Groen
  • Martin Groen

  • 1 artikel
  • 18.951 views
  • 0 reacties

Martin Groen

Werkt bij
Virtual Affairs
Functie
User Experience Consultant
Twitter
@MartinGroenNL
Linkedin
https://nl.linkedin.com/in/martingroen

Martin Groen heeft meer dan 15 jaar ervaring in het ontwerpen van klantervaringen voor on- en offline kanalen, waarvan de afgelopen 5 jaar in de financiële dienstverlening. Eerder werkte hij voor NS, Tieto en De Haagse Hogeschool. Hij is gespecialiseerd is omnichannel customer journeys en heeft met succes een methode ontwikkeld om deze journeys te ontwerpen. Hij was docent Interaction Design en Usability Testing. Hij vereenvoudigt graag complexe domeinen en het werken in internationale projecten.

Artikelen van Martin Groen

  • 25 augustus 2016 11:00

Verzekeraar van de toekomst: nieuwe bedrijfsmodellen en servicebeleving

Als het aankomt op ‘klantgerichtheid’ spreken verzekeraars en klanten zo hun eigen taal. De populaire digitale oplossingen voor ‘selfservice’ klinken klantgericht, maar zijn in feite bedoeld voor de kostenreductie. Aan de klantbehoeften wordt nog steeds niet voldaan. Slechts 29 procent van de wereldwijde verzekeringsklanten is dan ook tevreden. Het gevolg: zij vergelijken verzekeraars vooral op prijs en minder op kwaliteit en service. Hoe raakt een verzekeraar uit die neerwaartse spiraal?