Social Travel 30: deze reismerken trekken in het laatste kwartaal van 2019 de aandacht
Tijd om de balans op te maken van het vierde kwartaal van 2019. Welke reismerken maakten een succesvolle eindsprint naar het eind van het jaar?
Tijd om de balans op te maken van het vierde kwartaal van 2019. Welke reismerken maakten een succesvolle eindsprint naar het eind van het jaar?
De belangrijkste periode voor e-commerce staat voor de deur. Naast Kerst en Sinterklaas krijgen ook Black Friday en de daaropvolgende Cyber Monday steeds meer aandacht in Nederland.
De zomervakantie ligt gevoelsmatig al ver achter ons en de herfst doet zijn intrede in Nederland. Tijd om het afgelopen kwartaal, het hoogseizoen van 2019, in kaart te brengen.
De bureaus OBI4wan, OBILytics en Buzzcapture, actief op het gebied van mediamonitoring, webcare en chatbots, gaan samen verder als OBI4wan. Daardoor kunnen ze makkelijk schakelen, zegt CEO Alexander de Ruiter.
Socialmedia- en contentspecialist OBI4wan neemt reputatieanalysebureau Buzzcapture over. Gecombineerd hopen de bedrijven beter de internationale, Europese markt te kunnen bedienen.
De Nederlandse consument klaagt makkelijk en steeds meer over en tegen bedrijven op social media. Het aantal online klacht steeg afgelopen jaar met bijna de helft.
Een strook van aaneengesloten gemeenten met procentueel de meeste twitteraars per aantal inwoners begint bij de Waddeneilanden en eindigt bij de gemeente Enschede. Dat blijkt uit onderzoek van OBI4wan onder 1,7 miljoen Nederlandstalige twitteraccounts.