Internationalisering met behulp van composable commerce
Omschrijving
Knives and Tools had de taak om hun internationale e-commerceplatform te moderniseren en uit te breiden naar meer landen zonder concessies te doen aan hun merkidentiteit en klantbeleving. Tegelijkertijd moesten de operationele kosten worden verlaagd.
Uitvoering
Lab Digital ontwikkelde een plan gebaseerd op een MACH composable commerce-architectuur. Dit maakte snelle marktuitbreiding mogelijk, verlaagde kosten en zorgde voor integratie met bestaande systemen. De aanpak stelde Knives and Tools in staat om efficiënt uit te breiden naar zeventien landen en de ondersteuning van acht talen.
Resultaat
De strategie resulteerde in aanzienlijke kostenbesparingen en verbeterde klantbeleving door betere productinformatie. Hierdoor kon Knives and Tools zich positioneren om toekomstige e-commerce-uitdagingen effectief aan te pakken.
Deze case is ingezonden door Lab Digital in het kader van het Agency Case channel en door Emerce geredigeerd. Via dit channel delen bureaus hun beste werk. Kijk voor meer cases en nieuws over Lab Digital hier.
Plaats een reactie
Uw e-mailadres wordt niet op de site getoond