Hoe zorg je met Native Advertising voor variatie in je online marketing mix?
In deze video vertelt Nick Kalse, Head of Sales Benelux bij Outbrain, hoe trends in advertising, zoals de opkomst van ad-blockers en merk-veiligheids issues, ervoor hebben gezorgd dat merken op zoek zijn gegaan naar alternatieven voor de meest gebruikte advertentiekanalen, zoals social, search en display.
Alternatieven zoals Native Advertising trekken wereldwijd een hoop aandacht. Native Advertising biedt tegenwoordig een full-funnel oplossing, wat betekent dat het kan worden ingezet voor branding en awareness, engagement en ook binnen de performance laag van je marketingmix. Hierin kan met een full-funnel benadering worden gestuurd op verschillende KPI’s.
In deze webinar bespreken we:
– De hoge engagement bij Native Advertising
– Producten die relevant zijn voor merken, bureaus en performance marketeers
– Hoe adverteren op het open web een effectieve aanvulling kan zijn op je mediaplannen
– Waarom merken sneller inspelen op ontwikkelingen en online goed zichtbaar zijn
– Dat gebruikers niet meer lastiggevallen willen worden door opdringerige advertenties
Sprekers:
– Nick Kalse – Head of Sales Benelux bij Outbrain. Nick ondersteunt klanten om hun doelen te bereiken met native advertising. Vóór de overname door Outbrain leidde hij het Nederlandse bedrijf op het native advertentieplatform Ligatus. Nick is ook lid van de Programmatic Taskforce bij IAB.
– Krijn Schuurman – Host. Heeft een voorliefde voor innovatie, nieuwe technologie en dito businessmodellen. Vanwege zijn vermogen om complexe zaken begrijpelijk te maken, is hij een frequente gast op de tv en radio, waaronder BNR Nieuwsradio.