Deel dit artikel
-

100.000 volgers voor MSN.nl op Facebook

De Facebookpagina van contentplatform MSN.nl heeft dinsdag de mijlpaal van honderdduizend fans bereikt en is daarmee naar eigen zeggen het grootste Nederlandse online mediamerk op Facebook.

MSN.nl benadrukt dat men geen enkel marketingbudget heeft aangesproken. De Microsoft dochter schrijft het succes toe aan gerichte redactionele focus en succesvolle acties met adverteerders van Microsoft Advertising. Niet alleen het aantal fans, ook de interactiegraad (talking about) ligt op hoog niveau, een goede indicator voor kwaliteitsbereik, aldus MSN.

Met het aantal van honderdduizend Likes kan MSN.nl op Facebook ruim 8,3 miljoen mensen (fans + vienden) bereiken.

MSN kondigde gisteren ook een samenwerking aan met AutoVandaag van Blackorange Media.

Deel dit bericht

5 Reacties

Remco Janssen

Waarom moet ik stiekem gniffelen om dit bericht? Er was een tijd dat ze honderdduizenden mensen op MSN hadden, niet op een contentplatform, maar op IM. Daar hadden ze een partij als Facebook niet voor nodig.

Christiaan Solcer

Vreemd dat ze praten in bereik aangezien ze toch zelf miljoenen hotmail adressen kunnen bereiken in NL.

Lorenzo Sendar

Helemaal eens met bovenstaande input maar aanvullend…. sinds wanneer is MSN een Nederlands merk?

hanco naninck

Met zo’n financiële power en mediamacht is dat niet zo moeilijk!

Chantal

MSN heeft gewoon zitten slapen al die tijd.. Helemaal eens met het bovenstaande.

Plaats een reactie

Uw e-mailadres wordt niet op de site getoond