Deel dit artikel
-

Adverteren op mobiel platform Vodafone

Vodafone biedt adverteerders sinds vrijdag de mogelijkheid om te adverteren op Vodafone Live. AdLINK Media gaat de advertentieruimte van de mobiele portal van Vodafone exploiteren.

De eerste adverteerders die hier gebruik van maken zijn ondertussen al gevonden: Adidas, NS, Peugeot en Johnson&Johnson.

Harry Odenhoven, Director Online Services van Vodafone Nederland: "Adverteerders zoeken voortdurend naar nieuwe wegen om hun doelgroep te bereiken. Bijna iedereen heeft naast zijn portemonnee en sleutels, altijd zijn mobiel bij zich. Online marketing biedt een enorm potentieel."

Alle klanten die via Vodafone Live het mobiele internet opgaan, krijgen banners te zien. Voor klanten die geen prijs stellen op banners, biedt Vodafone binnenkort ook een opt-out.

René Zeedijk, Managing Director van AdLINK Group Nederland, is enthousiast over de samenwerking met Vodafone Nederland: "Met deze samenwerking hebben we onze positie op het gebied van mobiele marketing verder verstevigd. De verwachtingen voor deze markt zijn zeer hoog."

Mobiel bannering is niet de eerste advertentiemogelijkheid die Vodafone biedt. Al geruime tijd staan er Google Mobile Sponsored links op Vodafone Live. Het genereren van inkomsten uit mobiel adverteren is onderdeel van de wereldwijde Vodafone-strategie.

Deel dit bericht

1 Reacties

Martijn

Dit is waardeloos. De online banners maken het onmogelijk om JAVA-tools nog te gebruiken op mijn mobieltje. Daarnaast werken er nu al een aantal mobiele sites niet meer en krijg ik nu al ongewenste reclame waar ik niet om heb gevraagd als ik surf via mobiel internet. Dit had Vodafone wel eens aan haar klanten mogen meedelen voordat ze een abonnement afsluiten op mobiel internet!

Plaats een reactie

Uw e-mailadres wordt niet op de site getoond