Deel dit artikel
-

Burst vernieuwt LARGO digitaal

Het premium label LARGO van de Roompot Groep heeft een vernieuwingsslag achter de rug. De online positionering is aangescherpt.

Het label profileert zich als onderscheidend in het feit dat het zijn gasten ontzorgt en vakanties aanbiedt die in het teken staan van luxe en ontspanning. Het exploiteert onder andere high-end resorts aan de Noordzeekust.

“Tijdens het begintraject hebben we Largo verrast met een nieuwe visuele stijl, die wat ons betreft perfect aansluit bij waar Largo voor staat”, licht art director bij Burst Sander La Rivière toe.

“Het was mooi om te zien dat Largo de stijl wil gaan hanteren voor alle uitingen. We hebben een uitgebreid identiteitstraject doorlopen waarin we het concept hebben vertaald naar een werkbare brandguide. Na deze mijlpaal zijn we nu aangekomen bij de tweede: het nieuwe platform. Wat er nu staat draagt echt uit wat we voor ogen hadden.”

Foto: Kees Torn (cc)

Deel dit bericht

Plaats een reactie

Uw e-mailadres wordt niet op de site getoond