Deel dit artikel
-

Chanel eindelijk, schoorvoetend in e-commerce, eind 2016

Verkopen via internet is eigenlijk niet chique genoeg voor modemerk Chanel. Maar de klandizie ervoor is nu zo groot dat de Fransen niet meer kunnen achterblijven. Eind 2016 gaat een webshop live.

Details van Chanels digitale verkoopplannen zijn nog schaars en erg uitgesproken is baas Bruno Pavlovsky ook niet. Verscheidene media melden echter dat de digitale plannen meer merken omvatten dan alleen Chanel en dat het om een omnichannelproject gaat.

De digitale groeiplannen moeten integraal onderdeel zijn van de fysieke retailstrategie om die de exclusieve uitstraling van het merk borgt. Zo lijkt de gedachte.

Chanel zelf is internationaal bekend en tot op zekere hoogte zijn de producten online ook verkrijgbaar bij geselecteerde partners. Kleinere merken rondom het modehuis zoals Cause, Maison Michel en Barrie Knitwear, moeten online een omzetimpuls krijgen.

Foto: transformer18 (cc)

Deel dit bericht

Plaats een reactie

Uw e-mailadres wordt niet op de site getoond