Deel dit artikel
-

Column: Marketing volgens Darwin

Yves Kummer en Sam Stewart over de natuurwetten in marketing. Column over natuurwetten in de marketing, inclusief R- en K-strategen.

Deel dit bericht

5 Reacties

Wentens

Drs. W. Entens Buiten het feit de uw column goed in elkaar steekt, ben ik meer geinteresseerd in de persoon achter de column. En wel bij voorkeur Sam Stewart. Bent u de Sam Stewart die van 1998 tot en met 2000 werkzaam was bij Camper Int.?

Antony R

Sam Stewart zit ongeveer sinds het begin bij John Doe als ik het goed heb, maar zeker weet ik dit niet. Wat ik wel zeker weet is dat ik deze 'filosoof strateeg' al enkele jaren op de voet volg en hij me elke keer blijft verrassen met zijn bijzondere kijk op marketing en strategie. Een advies van mij Sam: Schrijf een boek jongen!!! Eindelijk een marketing boek dat alleen maar begrepen zou worden door getalenteerde marketeers en dus een filter zou zijn voor deze sector.Het is maar een suggestie. Goede aanvulling bij Kummer trouwens. Verder geen commentaar op het stukje maar alleen dit compliment.

jantje

Beetje Midas Dekkers die over marketing praat?

Markwinter

Interessante gedachte: korte en lange merken. Korte merken of beter gezegd kortstondige merken kunnen lange niet schaden. Beter gezegd zijn komen zelfs ten goed aan het merk. Zelf denk ik aan nieuwe product-innovaties die zeer ten goede komen aan het merk.Zoals DE met Senseo. Echt geweldig.Dat merk heeft een goede boost gekregen. 

Rob

De gedachtengang vind ik zeer interessant. Sowieso de link naar de natuur. Want er is geen beter voorbeeld dan de natuur. Graag lees ik meer. Kortom Sam en Yves met smart wacht ik de volgende column af.

Plaats een reactie

Uw e-mailadres wordt niet op de site getoond