Deel dit artikel
-

Commercial cosmeticamerk eerst op internet te zien

De nieuwe commercial van cosmeticamerk Elizabeth Arden zal eerst online te zien zijn en pas daarna uitgezonden worden op televisie. In de commercial is een hoofdrol weggelegd voor Britney Spears. Het gebeurt steeds vaker dat commercials eerst online te zien zijn en later (als dat al gebeurt) pas op televisie te zien zijn.

Unilever-merk Axe liet onlangs door Lemz zelfs een commercial maken die alleen voor internet gemaakt werd. Maar in een vorige actie werd de Axe-commercial eerst online gezet en pas later op televisie uitgezonden. Dat marketeers daar steeds vaker voor kiezen, lijkt ermee te maken te hebben dat zij graag willen weten wat voor effect een commercial sorteert en hoe vaak hij wordt bekeken en door wie hij wordt bekeken.

De commercial waarin voor Britney Spears de hoofdrol is weggelegd, is vanaf vrijdag 17 september op internet te downloaden en bekijken. De populaire zangeres heeft namelijk haar eigen cosmeticalijn bij Elizabeth Arden: Britney Spears Beauty. In de commercial zal Britney een nieuw parfum aanprijzen. Spears heeft zich exclusief verbonden aan Elizabeth Arden.

In de commercial laat Britney zich verleiden in een hotel door een Kevin Federline (Britney's vriendje, redactie)-lookalike. Die lokt Britney in de reclame naar zijn hotelkamer.

Deel dit bericht

Plaats een reactie

Uw e-mailadres wordt niet op de site getoond