Deel dit artikel
-

DDMA start met Commissie Fieldmarketing

Branchevereniging DDMA heeft er een nieuwe commissie bij, die zich specifiek zal bezighouden met fieldmarketing. Dat is een vorm van marketing met als uitgangspunt het neerzetten van een merkbeleving in een 1-op-1 situatie.

De fieldmarketingsector was al goed vertegenwoordigd binnen de DDMA-achterban. Ook is de Code Fieldmarketing al jaren een goed functionerende zelfregulering die de sector helpt.

Actuele ontwikkelingen hebben echter laten zien dat het oprichten van een commissie van toegevoegde waarde is om de sector nog beter te ondersteunen.

De focus van de DDMA Commissie Fieldmarketing ligt op kennisdeling en inspiratie, het opstellen van eenduidige richtlijnen en werken aan een betere beeldvorming. Dat doet de commissie aan de hand van vijf pijlers: Politiek en wetgeving, Data, techniek en innovatie, Consumenten en mening, Kwaliteit en gedrag en Toekomst.

De DDMA Commissie Fieldmarketing bestaat uit Tibout Hemmes (Postcode Loterij, voorzitter), Souhail Haouari (Unicef), Taco de Knecht (DELTA Fiber Nederland), Chris Izaks (Nederlandse Loterijen), Ferry Raaijmakers (Hof, Essent), Bram Borst (Mediahuis), Frank Koevoets (KPN), Jordy Oosterveld (Fonky) en Joost Roefs (Direct Result). Er is nog plek voor nieuwe leden.

Deel dit bericht

Plaats een reactie

Uw e-mailadres wordt niet op de site getoond