dentsuACHTUNG! lanceert nieuwe hub voor merkpositionering en identiteit

dentsuACHTUNG! breidt het bureau verder uit met een nieuwe hub gespecialiseerd in merkpositionering en identiteit. Tabi Aziri, Gerben van der Zwaard en Joeri Bakker leiden het team dat nieuwe en gevestigde merken de juiste fundering moet geven voor de klantreis.
Met het shop-in-shop model had dentsuACHTUNG! al de beschikking over gespecialiseerde teams op het gebied van campagnes, social en content, platform design en innovatie.
‘Op het moment dat je vanuit een goed fundament de doorvertaling kunt maken naar platform en communicatie dan krijg je een versterkend 1+1=3 effect,’ zegt Joeri Bakker. ‘Hetzelfde voordeel geldt de andere kant op. Als we bezig zijn met de strategische en visuele basis, dan zorgen onze andere expertises ervoor dat we in een vroeg stadium al kunnen nadenken over features en interacties of wat bepaalde keuzes betekenen voor je social- of campagnestrategie’.
Dat een sterk merk begint bij keuzes maken in de positionering en identiteit is volgens het bureau niets nieuws. ‘Desondanks zien we nog te vaak merken met de wens om iedereen te bedienen en van alle markten thuis te zijn.’
Plaats een reactie
Uw e-mailadres wordt niet op de site getoond