Digitale schermen en totems in Stadshart Amstelveen
Ocean Outdoor heeft de tender voor de exploitatie van digitale out of home media in Stadshart Amstelveen gewonnen. Vanaf maart 2025 zal het winkelgebied worden uitgerust met zeven groot formaat digitale schermen en zestien digitale totems.
Ocean intensiveert daarmee haar samenwerking met Unibail-Rodamco-Westfield Nederland, die in 2019 startte met de exploitatie van de digitale propositie in Westfield Mall of The Netherlands te Leidschendam.
Stadshart Amstelveen is hét winkelgebied voor de regio Amstelveen en omgeving. Om tegemoet te komen aan de veranderende behoeften van consumenten en winkeliers is URW onlangs gestart met de herontwikkeling van het gebied. In fases wordt het winkelgebied gerenoveerd en uitgebreid, terwijl gelijktijdig de publieke ruimten groener en aantrekkelijker worden gemaakt. Het plaatsen van de schermen van Ocean Outdoor binnen het winkelcentrum in combinatie met deze ontwikkelingen zal dan ook zorgen voor een verrijking van de winkelervaring van de consument.
Plaats een reactie
Uw e-mailadres wordt niet op de site getoond