Deel dit artikel
-

DML 2012: Adobe in Social Marketing

Adobe lanceert een nieuw product Adobe Social voor het inkopen van advertenties, het publiceren van content en applicaties en social media monitoring.

Adobe Social combineert social publishing en engagement met monitoring, het inkopen van advertenties en analytics die inzichtelijk kunnen maken wat de impact is van social media-activiteiten op de bedrijfsresultaten, zo vertelde het bedrijf vandaag in Amsterdam.

Mogelijkheden zijn volgens het bedrijf zijn het gestroomlijnd en gecentraliseerd publiceren op diverse sociale platformen, automatiseerde targeting en personalisatie van content en ervaringen in sociale applicaties en op diverse sociale platformen en het importeren van analytics data van Facebook, Twitter, Pinterest, Google+, blogs en andere sociale platformen in Adobe Social en het koppelen social media-activiteiten aan bedrijfsresultaten.

Adobe heeft de technologie verkregen door de acquisitie van Context Optional/Efficient Frontier eerder dit jaar. Daarnaast worden de social media monitoring en analytics-mogelijkheden van Adobe SocialAnalytics benut. Adobe Social breidt dit jaar de social marketing-functionaliteit en de integratie met andere producten binnen de Adobe Digital Marketing Suite verder uit.

Adobe Social zal beschikbaar zijn in de tweede helft van 2012.

Deel dit bericht

Plaats een reactie

Uw e-mailadres wordt niet op de site getoond