Deel dit artikel
-

Dutch Interactive Awards (DIA) open voor inschrijvingen

Op 21 mei worden voor de zesde keer de prijzen uitgereikt voor Nederlands beste interactieve werk tijdens de Dutch Interactive Awards (DIA). De deur staat open om te nomineren.

De belangrijkste online projecten van het afgelopen jaar worden niet alleen beoordeeld op design en creativiteit, maar ook op resultaat en kwaliteit.

Honderden cases werden er vorig jaar ingezonden. Clockwork, Tam Tam, Fabrique, Q42, a friend of mine, Lukkien, RTL Nederland, iWink, Momkai, Mobile Strategy en TriMM mochten voor hun uitmuntende werk een Dutch Interactive Award in ontvangst nemen (foto’s awardshow).

Cases aanmelden voor nominatie kan hier.

De inzendingen zijn verdeeld over twaalf categorieën, waaronder een nieuwe: Media & Entertainment. Ook zijn er twee DIA PRO-categorieën voor online professionals : ‘Best in Technology’ en ‘Best in Design’.

De categorieën zijn:

  • Service
  • E-commerce & Omnichannel
  • Social & Communities
  • Campaign
  • Activation
  • Brand
  • Tools
  • Disrupter
  • Corporate
  • B2B & Professional Services
  • Media & Entertainment
  • Company of the Year

Cases moeten uiterlijk 11 maart aanstaande aangemeld zijn. De definitieve nominaties worden bekendgemaakt op 2 april aanstaande. De exclusieve awardshow vindt plaats in het Krasnopolsky in Amsterdam op 21 mei.

Foto: Maurice Mikkers (c)

Deel dit bericht

Plaats een reactie

Uw e-mailadres wordt niet op de site getoond