Deel dit artikel
-

E-commerce M/V van het Jaar: Jeroen van der Schenk

Jeroen van der Schenk, directeur van GarageSelect.nl, is de winnaar van de Emerce E-commerce 25. Deze publieksverkiezing van de E-commerce M/V van het Jaar werd dit jaar voor het eerst georganiseerd.

Van der Schenk moest het in de publieksstemming opnemen tegen 24 andere ‘toppers in e-commerce’, die door de redactie van Emerce waren geselecteerd uit kandidaten die datzelfde publiek eerder had mogen aandragen. Uiteindelijk brachten in totaal circa 1800 mensen hun stem uit.

De winnaar is oprichter van GarageSelect.nl, een website waar consumenten zelf een garage kunnen selecteren die hen het snelst aan de beurt laat voor een onderhoudsbeurt. "Die branche loopt op marketinggebied achter de feiten aan", zegt Van der Schenk in de vrijdag gepubliceerde Emerce-special met de uitslag van de E-commerce 25 erin. Deze special verschijnt gelijktijdig met de Emerce 100 en het reguliere decembernummer.

Van de Schenk wordt in de ranglijst op de voet gevolgd door drie vrouwen: Marian Wigger (van online boetiek Zenggi), Claudia Bruil (Kleertjes.com) en Suzanne Ekel (countrymanager bij Greetz). Opmerkelijk is de vijfde plaats voor Roelof Jousma, de zojuist ontslagen directeur marketingservices en ict van Wehkamp.nl. 

Het publiek stemde sowieso verrassend, want bekende namen als Daniel Ropers (Bol.com) en Harry Odenhoven (Vodafone) haalden de top-10 niet. Wel waren er hoge noteringen voor Oscar Diele (TomTom), Antoine Brouwer (UPC) en Finbar Hage (Thomas Cook). 

Bekijk de hele lijst hier

Deel dit bericht

1 Reactie

Jacqueline Jongerius

Jeroen, grote klasse! Van harte gefeliciteerd!!!

Plaats een reactie

Uw e-mailadres wordt niet op de site getoond