Deel dit artikel
-

Gezocht: toepassingen voor conversie verhoging

De eerste Emerce Update van dit jaar, op 19 januari aanstaande in Amsterdam, is gewijd aan het verhogen van conversie. De Emerce-redactie zoekt bedrijven die willen laten zien wat ze kunnen op het gebied van conversie-verhoging. Voor de zogeheten 'playground' zijn een beperkt aantal gratis plaatsen beschikbaar.

Het verhogen van de conversie van kijkers naar kopers is een van de belangrijkste doelstellingen van een interactive marketeer. Op hun tocht over een website kunnen bezoekers op elk moment afhaken, of juist besluiten door te gaan. Hoe beïnvloedt u dit proces?

In de Emerce Update Customer Conversion belichten topsprekers vanuit de theorie èn de praktijk alle aspecten van het conversieproces: van binnenkomst tot afrekenen.

In navolging van eerdere Emerce seminars zal er ook deze keer een ‘playground’ geopend worden. Deze is bestemd voor bedrijven die een nieuw en/of innovatief product op het gebied van conversie willen laten zien, varierend van software en diensten tot content en advertising.

Als u geïnteresseerd bent om uw product of dienst te laten zien, hebt u de keuze uit twee opties: een premium positie en een kosteloze aanwezigheid.

De kosteloze plekken zijn beperkt en alleen bestemd voor de meest innovatieve inzendingen, geselecteerd door de redactie van Emerce. Een plek op de playground is daarmee niet gegarandeerd. Een verzoek voor een kosteloze plek op de playground kunt u mailen naar anton@emerce.nl. uitsteretswe inzendatum: vrijdag 13 januari.

Wie kiest voor een premium-positie is wel verzekerd van een plaats en heeft bovendien een betere plek. Voor de premium-positie kunt u contact opnemen met de sales-afdeling van Emerce, mail of bel met Mischa Bender (sales@emerce.nl of 023 – 546 39 20).

Geef in beide gevallen aan welke voorzieningen nodig zijn voor het tonen van het product.

Voor meer informatie over het programma en de lokatie van de Emerce Update Customer Conversion, en voor toegangsbewijzen klik hier.

Deel dit bericht

1 Reactie

Egor Kloos

Voor een betere conversie moet je in ieder geval een aantal zaken op orde hebben. Zoals een heldere focus en doelstelling, eenvoudig interface met duidelijke waarderingen van de inhoud en daar bovenop sterke communicatie van je appelerende waarden. Emerce zou duidelijk profiteren wanneer deze laatste twee punten zorgvuldiger waren uitgewerkt. Waarom er voor een weblog achtige opzet van de website is gekozen in mij overigens ook niet helemaal duidelijk en wellicht achteraf gezien niet de juiste insteek. Overigens goed om te zien dat jullie openstaan voor input via een playground. Ook al heeft het enigzins een jaren negentig gevoel. Wel opvallend dat VNU deze kennis niet in huis heeft.

Plaats een reactie

Uw e-mailadres wordt niet op de site getoond