Deel dit artikel
-

Havas plaatst digitale transformatie in hart organisatie

Mediagroep Havas wil zijn branding wijzigen en de organisatie vereenvoudigen. Door de explosie van digitale media kan niemand zich nog een silobenadering van marketingcommunicatie veroorloven, aldus het bedrijf.

Omdat de digitale transformatie alle media raakt, plaatst men zijn meer specialistische diensten in het hart van de nieuwe organisatie. Daarnaast maken extra investeringen en een herstructurering van teams en rapportagelijnen het mogelijk de nieuwste digitale ontwikkelingen door het hele bedrijf te benutten.

Per 24 januari zullen de merken MPG en Media Contacts verdwijnen en worden vervangen door Havas Media, ondersteund door een nieuwe visuele uitstraling. De digitale expertise wordt in de kern van de organisatie gebracht. Hiertoe behoren specialistische diensten, zoals Artemis (data driven campagnemanagementsysteem), Socialyse (socialmediaspecialisten), Mobext (mobile specialisten) en Affiperf (online en offline – real time bidding- tradingdesk).

Ook op lokaal niveau zullen deze wijzigingen plaatsvinden. Elk team bevat straks experts van alle mediumtypen online en offline. Al deze experts zullen nog gemakkelijker toegang krijgen tot de specialistische diensten in het wereldwijde netwerk.

Deel dit bericht

Plaats een reactie

Uw e-mailadres wordt niet op de site getoond