Deel dit artikel
-

Hot Orange is de ‘Classy Rebel’

Dagen met tienduizend bezoekers, miljoenen investeringen van GorillaPark en NeSBIC, duo-shoppen en continue acties. De komst van warenhuis Hot Orange is niet onopgemerkt gebleven. CEO Roel de Hoop heeft ook nog forse plannen klaarliggen. "We willen graag de rol van classy rebel spelenS?" De bezorgende kerstman bleek in december een succes, maar was eigenlijk uit nood geboren. "Als we hem niet hadden ingezet, waren we misschien bij sommige klanten te laat geweest," zegt De Hoop. Dat leidde tot het idee om voortaan zelf te bezorgen. "Wellicht gaan we in de toekomst zelf rond met fietskoeriers of met een Smart, dat moeten we maar eens bekijken. Het geeft ons wel controle." De gemiddelde bestelling ligt rond de tweehonderd gulden, drie keer zo hoog als de gemiddelde e-commerce aankoop. "Maar we merken dat we vertrouwen moeten kweken bij de consument. Daarom willen we ook graag een fysieke winkel openen, waar klanten spullen kunnen ruilen en koffie kunnen drinken."

Deel dit bericht

Plaats een reactie

Uw e-mailadres wordt niet op de site getoond