Deel dit artikel
-

Joris Merks (Google) DM Man van het Jaar

Researchmanager Joris Merks van Google is vandaag gekozen tot DM Man van het Jaar 2012. De vakjury was vooral onder de indruk van de resultaten die Merks boekte met de ontwikkeling van de Consumer Barometer, waarmee een beter fundament kan worden gelegd onder marketingcampagnes.

De jury oordeelde: ‘Hij combineert kennis van media, communicatie en onderzoek en heeft een creatieve kijk op data(analyse). Met zijn boeken, tools en lezingen brengt Joris de on- en offline marketingwereld continu dichter bij elkaar.’

Merks werkte in het verleden onder meer voor Accenture, Ara Advertising en GfK Daphne en was Europees kampioen Jui-jitsu. Vorig jaar verscheen van hem het boek Schizofrene Marketing.

De DM Oeuvre Prijs is dit jaar overhandigd aan Carel Rog, de eminence grise van de dialoogmarketingsector.

De overige genomineerden waren Richard Verhoeff (Crystalloids Innovations), Willem Sodderland (Buzzer) en Christiaan Holman (Vodafone Nederland)

Om video’s van Youtube te kunnen tonen, dienen analytische cookies en tracking cookies geaccepteerd te worden.

Deel dit bericht

9 Reacties

Joris Merks

Ik maak graag van de gelegenheid gebruik om wat van de credits te geven aan andere mensen die dat toekomt. De Consumer Barometer is samen met mijn collega-onderzoeker Paul van Eden gemaakt, ontworpen door bureau Clever Franke met onderzoeksdata uit 39 landen en 36 productcategorieen van TNS Nipo.

Marijn

Gefeliciteerd Joris en Paul!! Zeer goed werk!!

Lars van Wieren

Gefeliciteerd Joris! Well deserved!

Erik Kepper

Fantastisch nieuws! Gefeliciteerd Joris.

Niki van Wijk

Gefeliciteerd Joris! Een mooie bekroning op je werk.

Sanne Kanis

Wat goed Joris en Paul, gefeliciteerd!

Teun Dekker

Topprestatie Joris! En nog verdiend ook.

Hakan Yalcin

Gefeliciteerd Joris,
Well done. 🙂

Rolf Donders

Proficiat Joris, zeer verdiend.
En namens mij ook nog een +1 voor http://www.isearchfrom.com

Plaats een reactie

Uw e-mailadres wordt niet op de site getoond