Deel dit artikel
-

Kickstarter campagne voor ‘fysieke Google’

Ondernemers Anne Beeker en Aram Alon zijn een Kickstarter-campagne gestart voor een mobiele applicatie gericht op het vinden van producten bij fysieke retailers. STEF moet de ontbrekende schakel tussen de winkelier en consument worden.

De ‘offline Google’ STEF is een open source database, die door winkels, hun leveranciers en hun klanten moet worden gevuld. Deelnemers betalen geen kosten. Er wordt verdiend aan gericht advertenties binnen de applicatie.

De ondernemers willen via Kickstarter 20.000 euro ophalen om de app voor zowel iOS als Android te ontwikkelen. In eerste instantie voor de Nederlandse markt, later ook daarbuiten.

Stef Commercial from Stef on Vimeo.

Deel dit bericht

4 Reacties

Arjan

Wat is het verschil tussen Stef en Pluk?

Sjoerd

Voradius doet dit toch al, inclusief voorraadinzage?

rigo

vaak heeft men succes op kickstarter.dus er is een kans dat ze wel wat binnen kan halen Er is een campagne gaande om kickstarter genaamd: my lucky socks. waar iemand een stukje van zijn geluksok aanbied. En die heeft ook succes

Piet

Leuk initiatief! En een schoolvoorbeeld, van hoe je een niet uniek idee onder de aandacht brengt van de media. Waarin verschilt Stef t.o.v. een app als bv Voradius? Misschien had de redactie deze vraag even moeten stellen voor zij publiceert…

Plaats een reactie

Uw e-mailadres wordt niet op de site getoond