KPN en Bibit werken samen voor internetbetalingen

KPN Telecommerce en Bibit hebben een samenwerkingsovereenkomst gesloten rond betalingen via internet. Klanten van KPN's NetTransact worden aangesloten op Bibit's betaalservice op internet. KPN Telecommerce heeft onlangs besloten dat internetbetalingen niet meer tot de kernactiviteiten behoren, daarom wordt deze dienst nu via Bibit aangeboden.
NetTransact is een onderdeel van KPN Telecommerce en biedt de mogelijkheid om betalingen via internet te verrichten. KPN Telecommerce is een door KPN verzelfstandigde bedrijfsonderdeel dat zich richt op ondermeer zakelijke
e-commerce toepassingen. Het bedrijf heeft 1,5 miljoen internetklanten in Nederland, België en Duitsland.
Met de overgang naar Bibit krijgen de klanten van KPN's NetTransact de beschikking over een groter aantal betaalmogelijkheden via internet. Ook krijgen ze de beschikking over een uitgebreider beheer-, tracking- en zoekfuncties van de betalingen.
De bestaande klanten van KPN NetTransact worden in de loop van een aantal weken overgeschakeld naar Bibit. Jimmy Wind, manager e-Business Solutions bij KPN Telecommerce: "Dankzij deze samenwerking kunnen wij onze klanten en hun afnemers ook in de toekomst verzekeren van optimaal betaalgemak, zowel nationaal als internationaal. Uit ervaring weten wij dat dit een van de belangrijkste factoren is voor het succes van e-commerce."
Bibit ondersteunt op internet meer dan 45 verschillende betaalmethoden. Tot deze methoden behoren onder meer credit cards, nationale betaalkaarten, telebankieren, op SET en WAP gebaseerde methoden en smartcards, maar ook off line betaalmethoden zoals overboeking en levering onder rembours. Met Bibit's Internet betaalservice worden deze methoden via een beveiligde verbinding aan uiteenlopende e-business modellen gekoppeld. Via internet kunnen winkeliers online inzicht krijgen in de orderadministratie.
Deel dit bericht
Plaats een reactie
Uw e-mailadres wordt niet op de site getoond
1 Reacties
eGod
Dames/Heren, 1. kunnen wij KPN nog wel serieus nemen?- 50 miljard schuld??- MoneyPlanet?? down the drain! 2. Hoe krijgt KPN het voor elkaar om met zoveel middelen (geld, mensen) om de organisatie in z'n geheel down the drain te helpen. Wat een incompetentie! Wat is die Smits toch een buitengewoon SLECHTE bestuurder! Wanneer ziet de belastingbetaler/klanten van KPN eens iets terug? Customer Care is nog altijd waardeloos ondanks toezeggingen van Wim Dik! Bibit ren hard voor deze slangenkuil (lees KPN) weg! De kans is reeel dat jullie zullen worden meegezogen in de SOAP genaamd KPN.