Deel dit artikel
-

Mirabeau grote kanshebber bij DIA

De Dutch Interactive Awards (DIA), een vakprijs voor het beste werk van Nederlandse interactieve bureaus, heeft de nominaties bekend gemaakt. Mirabeau komt vier keer in het lijstje voor in de categorie E-commerce site, Online services, Recruitment en Brand site.

De prijzen die worden uitgereikt gelden voor de beste sites in tien categorieën op het gebied van onder meer E-commerce, Intranet, Corporate en Brand site. Het gaat om sites die sinds 1 januari 2009 zijn opgeleverd.

Andere kanshebbers zijn Tam Tam, met twee nominaties in de categorieën Online services en Intranet en Modern Media, ook met twee nominaties, in de categorieën Lead generator en Corporate site. Ook Fabrique heeft twee nominaties in de wacht gesleept voor de categorieën Brand site en Campagne.

Mirabeau heeft de nominatie binnengehaald met de sites voor KLM (in de categorie E-commerce site en Brand site), ING werken (Recruitment) en Nutricia (Online services).

De prijsuitreiking vindt plaats op donderdag 27 mei in de Koepelkerk te Amsterdam. De volledige lijst met genomineerden is op de site van de DIA terug te vinden.

Emerce organiseert samen met PIBN de DIA. Jonas Nouwen, directeur van PIBN: "De internetindustrie is weliswaar jong, maar heeft de afgelopen decennia een grote mate van professionaliteit bereikt. De Nederlandse interactieve dienstverlening behoort tot de top van de wereld. Tijd dus voor een prijs binnen de branche, die kijkt naar kwaliteit, effectiviteit en creativiteit. Zowel aan de kant van de opdrachtgever, als aan de kant van het full service internetbureau".

Deel dit bericht

Plaats een reactie

Uw e-mailadres wordt niet op de site getoond