Deel dit artikel
-

MobGen start mediadivisie

Het ‘full service’ mobile marketing agency MobGen start een eigen mediadivisie om te voldoen aan de groeiende vraag van klanten en de markt naar mobiele marketing en advertising.

MobGen Media zal worden geleid door Michiel Ebeling. Die was voorheen werkzaam bij Sanoma Media en commercieel directeur van Blyk, een pioneer op het gebied van mobiel adverteren. Ebeling is verder voorzitter van IAB Taskforce Mobile.

Door de sterke groei van mobiel, smartphones en tablets, is er volgens MobGen in korte tijd een medium met grote potentie gecreëerd. In Nederland is het marktaandeel van smartphones al groter dan zestig procent en het aantal iPads is in 2011 in zes maanden bijna verdrievoudigd naar 1,7 miljoen bezitters. Steeds meer adverteerders hebben interesse om het mobiele kanaal in te zetten voor campagnes

Deel dit bericht

1 Reacties

Adri Ulfman

Gefeliciteerd! En welkom als collega om deze ontwikkeling (die groot genoeg is….) te ‘pakken’.

Plaats een reactie

Uw e-mailadres wordt niet op de site getoond