Deel dit artikel
-

Emerce eFashion: Nelly.com breidt uit naar België

Nelly.com werkt vanuit het Nederlandse kantoor aan een Belgische shop. Het bedrijf wil in de Benelux meer relaties met mediabedrijven om zijn bereik te vergroten.

Jorn Eiting van online fashionshop Nelly.com zei gisteren op dagcongres Emerce eFashion dat hij de voorbereiding treft voor een lancering in België. Wanneer dat exact moet plaatsvinden, hield hij nog voor zich. De lancering wordt gedaan met Zanox-M4N. Diens netwerk van reclamemiddelen worden ingezet en afgerekend op basis van geleverd resultaat, omzet.

In oktober ging Nelly.com in Nederland op vergelijkbare wijze van start. Eerst wordt een grote campagne gehouden om de naam bekend te maken, vervolgens wordt er meer gestuurd op verkopen en daarna op het vasthouden en vergroten van het klantenbestand.

In dat kader werkt Nelly.com aan het uitbreiden van samenwerkingsverbanden met de media. Tweehonderd modebloggers gebruiken het affiliateprogramma van het Zweedse bedrijf al. Charles van der Schot van Zanox-M4N: “Dat zijn er al zo veel omdat het als een cool merk wordt gezien.”

In het buitenland werkt Nelly.com al samen met dagblad Metro en telecombedrijf Tele2. De link met die bedrijven lijkt vergezocht, maar ligt voor de hand. Investeringsbedrijf Kinnevik heeft in alledrie de ondernemingen een significant belang.

Foto: Ismar Badzic (cc)

Deel dit bericht

Plaats een reactie

Uw e-mailadres wordt niet op de site getoond