Deel dit artikel
-

Nieuw logo en positionering voor DPD

DPD voert een nieuw logo en valt voortaan onder de merkparaplu DPDgroup; de nieuwe naam van de pakketvervoerders van het Franse La Poste. Deze stap benadrukt volgens het bedrijf de sterke ontwikkeling, groei en integratie die het netwerk heeft doorgemaakt.

De internationale pakketservice-merken die ook onder de nieuwe DPDgroup vallen, zijn Chronopost, Seur en Interlink Express.

DPD zegt sterk te groeien op het gebied van B2C-vervoer, dank zij online retail, zowel binnen Nederland als internationaal. Nieuwe en recente ontwikkelingen op het gebied van bezorg- en retourmogelijkheden voor webshops zijn onder meer Pickup (netwerk van parcelshops), Predict (waarmee ontvangers een tijdvak van 1 uur voor bezorging krijgen) en Pakkettenversturen.nl, de online verzendservice.

Het nieuwe logo zal in de komende periode op vervoersmiddelen, pakketten en op de uniformen van de medewerkers en chauffeurs van DPDgroup verschijnen. De naam Pickup zal op de afhaalpunten verschijnen vanaf april.

Deel dit bericht

Plaats een reactie

Uw e-mailadres wordt niet op de site getoond