Deel dit artikel
-

Nieuwe marketingdirecteur voor Exact

Ronald de Bakker (48) wordt de nieuwe global marketing director van boekhoudbedrijf Exact. Hij wordt onder meer verantwoordelijk voor de corporate strategie op gebieden als imago en merkwaarde, marketingcommunicatie en marketing automation.

De Bakker is ruim twintig jaar actief binnen de ICT-industrie. De afgelopen jaren is hij onder andere verantwoordelijk geweest voor sales en marketing bij Paralax en Mavim. Daarvoor heeft De Bakker diverse sales- en marketingfuncties bekleed bij Xerox Nederland, waaronder de laatste twee jaar als marketing directeur.

De focus op financiële processen van het Delftse bedrijf is sinds het begin in 1984 uitgebreid met een compleet ERP-pakket voor het MKB, maar vooral de laatste jaren komt de nadruk steeds meer op online activiteiten te liggen. Het totaal aantal commerciële administraties dat nu in Exact Online wordt gevoerd groeide in een jaar tijd met 52 procent naar 59.300.

Niettemin moest eerder dit jaar hard worden ingegrepen. Kantoren in Azië (Thailand, Vietnam, Hong Kong, Indonesië en de Filipijnen), Rusland, Hongarije, Roemenië, Slowakije, Oostenrijk, Zwitserland, Italië, Portugal, Ierland, Zuid-Afrika en Marokko werden gesloten.

Deel dit bericht

Plaats een reactie

Uw e-mailadres wordt niet op de site getoond