Deel dit artikel
-

Omoda begint televisiecampagne

Schoenenwinkel Omoda is de komende twee maanden op televisie te zien met vier reclamespots. Het bedrijf uit Zierikzee wil met de campagne een breder publiek aanspreken binnen Nederland.

In de videocampagne staat de schoenendoos centraal en wordt gewerkt met het thema new shoes new you. Er is niet gekozen voor ‘perfecte’ modellen die de schoenen dragen, maar juist verschillende type mensen. Zij vertegenwoordigen de brede doelgroep van Omoda.

De tv-commercials worden ondersteund met een nieuwe, wat breder opgezette online campagne. Die draait naast de samenwerkingen die het bedrijf al heeft met bloggers en vloggers.

Om zijn zichtbaarheid te vergroten opende Omoda begin dit jaar een winkel in Rotterdam en deze maand in Amsterdamse. De achttiende.

De campagne is ontwikkeld met Alfred.

Een van de commercials:

Om video’s van Youtube te kunnen tonen, dienen analytische cookies en tracking cookies geaccepteerd te worden.

Deel dit bericht

Plaats een reactie

Uw e-mailadres wordt niet op de site getoond