Deel dit artikel
-

Picnic gaat eigen merken verkopen

Picnic gaat producten ontwikkelen en verkopen onder een eigen Picnic-merk. Dat vertelt Picnic-topman Michiel Muller in een interview met vaktitel Distrifood.

Het gaat bijvoorbeeld om chips, conserven en keukenrolpapier. Een team van zes man is momenteel bezig met het uitzoekwerk.

De nadruk komt te liggen op duurzaamheid. ‘We bouwen niet een merk om goedkoop te zijn. We bouwen een merk dat klanten fijn vinden en dat zowel topline- als goedkope producten kent. Er zijn enorm veel kansen.’

Picnic zal beginnen met de producten waar nog veel te verbeteren valt. Bij chips wordt bijvoorbeeld heel veel lucht vervoerd, zegt Muller.

Wanneer het Picnic-merk verkrijgbaar is, is nog onduidelijk. De Picnic-medeoprichter zegt dat de websuper nog aan het begin van het verhaal staat, en dat er nog heel veel moet worden uitgewerkt.

Deel dit bericht

Plaats een reactie

Uw e-mailadres wordt niet op de site getoond