Deel dit artikel
-

Richard Sedley (Seren) naar Emerce Engage

Richard Sedley, Strategy Director bij Seren, één van de ‘s werelds grootste Customer Experience and Service Design adviesbureaus, en auteur van het boek ‘Winners and Losers in a Troubled Economy: How to engage customers online for competitive advantage’, is de nieuwste toevoeging in het programma van Emerce Engage, volgende week donderdag.

Emerce Engage, het laatste Emerce congres van dit jaar, gaat onder meer over omnichannel klantencontact, de integratie van klantgegevens uit verschillende kanalen, geavanceerde CRM (klantenbeheer), betere e-mailmarketing en campaignmanagement. Er zijn cases rond intelligent gebruik van systemen, een geïntegreerde aanpak van alle kanalen en een stijgende conversie.

Het programmateam heeft de afgelopen weken hard gewerkt en we zijn dan ook trots om de laatste deelnemers te kunnen bevestigen. Zo hoor je tijdens Engage onder andere ervaringen, handige tips en inzichten van Optimel, Vrije Universiteit van Amsterdam, Cliniclowns, Travix en VARA, uitgeverij SPN, Selfservice Company en Marcel van der Heijden van A Friend of Mine.

 

Deel dit bericht

Plaats een reactie

Uw e-mailadres wordt niet op de site getoond