Deel dit artikel
-

Roel van den Borne nieuwe CEO Omnicom

Roel van den Borne verlaat zijn directiestoel bij Havas Media om CEO van Omnicom Nederland te worden.

Per 1 oktober betrekt hij zijn nieuwe positie. “Zes jaar heb ik het goed gehad bij Havas en alles dat ik wilde doorvoeren met zichtbaar resultaat kunnen doen. Ik wil verder, in een grotere groep met meer zichtbaarheid”, legt Van den Borne aan Emerce uit.

Dat betekende niet per se dat hij Havas Media moest verlaten, op internationaal niveau hadden mogelijkheden kunnen liggen, maar de gelegenheid bij Omnicom diende zich aan. “Ik heb aan alternatieven gedacht, maar de angelsaksische cultuur en snelheid van Omnicom spreken me aan.” De combinatie van zijn kennis, inzicht en managementervaring moet zijn nieuwe werkgever naar het volgende niveau brengen.

“Met mijn achtergrond begrijp ik hoe onze klanten werken. Daarom focus ik op het businessresultaat van klanten. Een mediabureau moet de verantwoordelijkheid voor het resultaat willen delen. Daar richt ik de organisatie op in en daar selecteer ik mensen op.”

Omnicom Media Group bedient in Nederland klanten als Ziggo, Renault, McDonald’s, Achmea, PlayStation, Efteling en Heinz.

Deel dit bericht

2 Reacties

Melanie van Gelderen Butter

Well done Roel! #proud

Carla van den Borne-Bartels

Geweldig Roel! Een trotse moeder!!!

Plaats een reactie

Uw e-mailadres wordt niet op de site getoond