Deel dit artikel
-

Shake-in!

Zoomit.com

Dit Noorse bedrijf komt de Nederlandse markt op door de overname van Koopwijzer.nl. Zoomit wil overal in Europa prijsvergelijkingen opzetten. Het brengt nu 400 winkels en 6.000 producten in kaart.

Bazoon.nl

Met zeven personen is dit webmarketingbedrijf begonnen, onder leiding van Bram van Ast. Volgens eigen zeggen omdat "het echte werk pas begint na de introductie van een site."

<a href="http://www.thefloor.nl

Onderleidingvanoud-ScootmanWillemSijthoffwilTheFloorinformatiebiedenoverbeleggen.Maardanvoordegewonestervelingdieinmiddelsookflinkaanhet(ver)kopenis.Defilosofie:snelleinfovooriedereen.

{MyButler.nl” target=”_blank” class=”news-text”>TheFloor.nl

Shop.nl ging al over op de verkoop aan mannen, MyButler wil de personal guide voor de man worden: lifestyle, sigaren, en de juiste etiquette voor een heer. Oprichter is ex-hoofdredacteur van Internet in Business, Diederik Ettema.

Qineboko.nl

"Iedereen is creatief al is het maar eens in je leven." Het virtuele reclamebureau probeert de gewone bezoeker te verleiden tot het maken van een heuse campagne. Nu staan ondermeer Cup-a-Soup, Sigaarlijn en Freehosting als opdrachtgever op de site.

Jippii.nl

De Finse portal had in eigen land al veel succes, onder andere door de mogelijkheid van het downloaden van beltonen. Nederland is uitgekozen om de Europese expansie te leiden.

Deel dit bericht

Plaats een reactie

Uw e-mailadres wordt niet op de site getoond