Deel dit artikel
-

Social Conference: Bedwing het monster social media

Social media strateeg Jeroen Bertrams heeft de afgelopen anderhalf jaar meer dan 300 onderzoeken over het gedrag van mensen en merken op sociale media gelezen. Dit heeft hij gebundeld in het boek ‘Bedwing het monster social media’. Roos van Vugt zal hem daarover nader aan de tand voelen op The Social Conference, over ongeveer een maand in Amsterdam.

Bertrams stelt dat met zijn inzichten mensen en bedrijven kan helpen om de controle over social media terug te krijgen. Maar kun je wel controle hebben?

Jeroen Bertrams werkt sinds 1998 in de online wereld, eerst als strategisch marketingadviseur bij VODW en vanaf 2002 als zelfstandig (interim) online marketeer. Hij adviseert organisaties over doelgerichte inzet van online marketing en sociale media. Jeroen heeft acht boeken geschreven, waaronder ‘Social Media Expert in een week’.

The Social Conference gaat over de praktijk van social in combinatie met business, commerce, sales, service en reputatie. En ook de toekomstverwachtingen van social, de internet of things en de verbreding van social data.

Onder meer spreken vertegenwoordigers van Nuon, T-Mobile, Vodafone, KLM, Rabobank en Neurolabs op het congres.

The Social Conference vindt plaats op 12 februari in Pakhuis de Zwijger in Amsterdam. Tickets zijn hier te bestellen.

Deel dit bericht

Plaats een reactie

Uw e-mailadres wordt niet op de site getoond