Deel dit artikel
-

Starcom in Europese alliantie met InMobi

Starcom sluit een Europese samenwerking met het mobiele advertentienetwerk InMobi. Klanten van het mediabureau, adverteerders dus, krijgen er een potentieel bereik van tweehonderd miljoen mobiele internetters bij.

Adverteerders kunnen uit honderd persona’s kiezen bij het targetten van hun uitingen, maar ook programmatisch reclameruimte inkopen op het netwerk.

In het net gepubliceerde persbericht klinkt als toelichting: “Het is ook het begin van een afgeschermde native mobiele advertentiemarktplaats. Deze afgeschermde markplaats zal innovatieve native en videoadvertentiemogelijkheden leveren aan adverteerders.”

Tot de aandeelhouders van InMobi behoren grote partijen als Softbank en KPCB en Sherpalo. Het bedrijf claimt een maandelijks bereik van een miljard mobiele internetters die 138 miljard impressies genereren.

Foto: Timothy Krause (cc)

Deel dit bericht

Plaats een reactie

Uw e-mailadres wordt niet op de site getoond