Deel dit artikel
-

Twaalf nieuwe klanten voor Tapps

Tapps, gespecialiseerd in de exploitatie en verhuur van opt-in e-mail adressen, meldt dat het in de afgelopen twee maanden twaalf nieuwe klanten erbij heeft gekregen. Het gaat onder meer om Heineken KPN, de Postbank, T-Mobile en BMW.

Recent verzorgde Tapps  een email marketing campagen de Heineken BeerTender van Heineken en Krups, een aantal mailshots via bestanden uit haar portfolio. Over die campagne berichtte Emerce al uitvoerig in een eerder stadium.

De clickratio van deze mailing bedroeg 29 procent. Iedereen kon een virtueel biertje tappen en via e-mail doorsturen aan een vriend en deze uitnodigen mee te doen. 40.000 mensen speelden het spel en zij stuurden gemiddeld 8,2 biertjes door.

Tapps realiseerde de afgelopen weken ook een aantal succesvolle e-mail marketing campagnes in de segmenten telecom, personal finance, vrije tijd & entertainment en automotive. Govert van Eerde, directeur Tapps: “Adverteerders in de sectoren ‘telecom’ en ‘personal finance’ zijn al ruim twee jaar zeer actief met het mailen naar externe opt-in e-mail bestanden.”

Hiervoor geldt dat ontvangers vooraf toestemming hebben gegeven voor het ontvangen van commerciële informatie. Zij nemen samen gemiddeld 65 procent van het aantal e-mailings naar externe bestanden voor hun rekening, aldus Tapps.

“De frequentie waarin zij e-mail inzetten ten behoeve van de diverse diensten en producten waarvoor zij willen werven en het volume per campagne neemt sterk toe. Het is daarom goed om te zien dat het aantal adverteerders in onder andere de sector “vrije tijd & entertainment” nu ook hard aan het groeien is en dat e-mail marketing in toenemende mate ook geschikt blijkt voor arbeids-communicatie,” aldus Van Eerde.

Deel dit bericht

1 Reacties

Koen Verhagen

Gaaf nieuws! Gefeliciteerd!

Plaats een reactie

Uw e-mailadres wordt niet op de site getoond