Deel dit artikel
-

Verschuivingen bij SPOT en GfK

Arian Buurman, Algemeen Directeur van STER, is benoemd tot voorzitter van SPOT,  het Nederlandse marketingcentrum voor televisiereclame. Buurman volgt Ton Rozestraten (RTL Nederland) op, voor wie de termijn van twee jaar verstreken is. Paul van Niekerk wordt directeur GfK.          

Het SPOT-bestuur wordt gevormd door Arian Buurman (Ster), Ton Rozestraten (RTL Nederland), Allard Ruyl (Discovery Networks Benelux), Rogier van de Paverd (Be Viacom), Peter Mulder (SBS Broadcasting per 1 februari) en Directeur Michel van der Voort.

In SPOT participeren onder meer STER, Discovery Networks Benelux, ORN, RTL Nederland , FOX Channels Benelux, AT5, SBS Broadcasting, Disney Channels Benelux, BE VIACOM Benelux, Eurosport, Eredivisie Live,  Sport1 en NBC Universal.

Paul van Niekerk wordt directeur van marktonderzoekbureau GfK. Alle GfK mediaonderzoeken in de Benelux, waaronder die voor televisie, radio, internet, dagbladen en tijdschriften, vallen onder zijn directe verantwoordelijkheid. Hij volgt Leendert van Meerem op, die in april met pensioen gaat.

Liesbeth Nekkers is benoemd tot directeur Onderzoek voor Televisie (SKO) en Radio (NLO). Print (NOM), Internet (STIR) en de adhoc mediaonderzoeken blijft Marion Appel doen.

Het nieuwe SPOT bestuur

Deel dit bericht

Plaats een reactie

Uw e-mailadres wordt niet op de site getoond