Deel dit artikel
-

Beter dan verwachte resultaten voor Havas

Reclamegroep Havas sluit een beter dan verwacht kwartaal af, waarin de netto-omzet met 5,7 procent steeg naar 478 miljoen euro. Dat blijkt uit cijfers van het Franse moederbedrijf Vivendi.

De Noord-Amerikaanse markt ontwikkelde zich positief, net als de gezondheidspoot.

De totale omzet van Vivendi kwam boven de 3,9 miljard euro uit.

De Universal Music Group, een andere belangrijke pijler onder Vivendi, realiseerde een 9,4 procent hogere omzet dankzij streaming. Toch nam ook de verkoop van fysieke geluidsdragers waaronder vinyl toe. Grote klappers waren The Weeknd, Ariana Grande en Pop Smoke. UMG zette 1,8 miljard euro om, 9,4 procent meer dan een jaar geleden.

De Canal+ Group behaalde een omzet van 1,3 miljard euro. Het mediabedrijf is eigenaar van Canal Digitaal en TV Vlaanderen.

Deel dit bericht

Plaats een reactie

Uw e-mailadres wordt niet op de site getoond