Ziggo komt met on demand 3D-films

Klanten van Zigo kunnen via interactieve televisie nu ook 3D-films bestellen. Het gaat om een klein aantal films. Het aanbod moet de komende maanden uitgebreid worden
Het is de volgende stap in het aanbod van 3D-content. De 3D-films bij Ziggo zijn enkel te bekijken met een speciaal brilletje, een 3D-tv en een abonnement voor interactieve televisie van Ziggo. 3D is het volgende verkoopargument van de tv-producenten, na breedbeeld en HD. De kabelaars lijken er klaar voor, het wachten is nog op content.
Kabelaars UPC en Ziggo zijn de afgelopen maanden begonnen met een voorzichtige promotie van 3D-content. Zo kent Ziggo een demo 3D-kanaal waarop content van SBS te zien is. Ook dit kanaal moet de komende maanden uitgebreid worden met extra 3D-content.
SBS Broadcasting is in september begonnen met een televisiekanaal waarop het programma’s in 3D uitzendt. Met de pilot hoopt het mediabedrijf ervaring op te doen met 3D-productie.
UPC toont dit jaar meerdere events in 3D. Dit doet de kabelaar in samenwerking met Disney, Sport1 en Samsung. De eerste 3D-uitzending was die van een golfwedstrijd waarin Tiger Woods zijn rentree maakte.
Plaats een reactie
Uw e-mailadres wordt niet op de site getoond