-

Conversie-optimalisatie door A/B-testen: 9 winnende tips

Registreer je voor deze video

Je kunt de video bekijken indien je akkoord gaat dat je gegevens worden verstrekt aan de sponsor ClickValue. Deze kan je benaderen. Je kunt je toestemming ieder moment intrekken in overeenstemming met ClickValues privacyverklaring. Daarnaast zet Emerce je gegevens in de Emerce database en stuurt je relevant nieuws, artikelen, vacatures, mails over onze events en whitepapers, mails van Emerce Academy en mails over overige Emerce producten, afhankelijk van je functie en de branche waarin je werkt. Je kunt je interesses aanpassen via ‘mijn profiel’. Meer informatie lees je in de Emerce privacyverklaring.

De UX-designer hoeft niet in het duister te tasten als het gaat om zoveel mogelijk verkoop of leads; een goed opgezet testprogramma wijst de weg.

Hoe hebben fashionspelers als Adidas, Calvin Klein en Tommy Hilfiger hun conversie-optimalisatieprogramma (CRO) opgezet om er maximaal rendement uit te halen? Frans Appels en Mark de Winter van CRO-specialist ClickValue delen negen tips voor een succesvol en rendabel CRO-programma.

Belangrijkste tip: durf radicaal te testen. Hoeveel test jij per maand? Wat zijn jouw opportunities en hoe organiseer je die? Testen met hoeveel varianten? Hoe evalueer je en optimaliseer je het programma? En wat zijn de meest gemaakte fouten? Een zorgvuldig uitgewerkt CRO-proces maakt snel duidelijk waar beperkte budgetten het best tot hun recht komen.

Sprekers

Frans Appels (managing partner, ClickValue)

Mark de Winter (managing consultant, ClickValue)

Host 

Ronald Ter voert (RTV Media)

Collection

Emerce Fashion

Deel dit bericht

Plaats een reactie

Uw e-mailadres wordt niet op de site getoond