
De toekomst van live events
Door de pandemie zijn we content heel anders gaan consumeren. De Digital Fan Experience is bijvoorbeeld naar een veel hoge niveau getild.
In deze talk vertelt Jorre Belpaire van Kiswe hoe de corona-uitbraak in 2020 de ontwikkeling van online events heeft gekatapulteerd. Online publiek is vooral gefocust op connectie en entertainment. Zo werden er records gebroken tijdens het online concert van BTS (Big Hit Entertainment), met wereldwijd meer dan 750.000 kijkers uit ruim 100 verschillende landen.
Jorre vervulde verschillende managementrollen en investeerde in diverse start-ups en scale-ups in Cloud Computing, Panoramic Camera Technology, Personal Content Management-systemen en Managed Security Services. Kiswe verbindt kijkers thuis met live events als concerten en sportwedstrijden en laat gebruikers interactieve video-experiences beleven, die zorgen voor meer loyaliteit en meer activiteit op sociale media. In deze talk laat kansrijke nieuwe mediadiensten zien en hij vertelt welke kansen er liggen voor merken om een online publiek te bereiken.
Host: Geen
Spreker: Jorre Belpaire (Hoofd van Kiswe Mobile Europe)
Collectie: EDAY Digital Business Conference
Nieuwe insights
[Podcast] Loyaliteit vraagt om relevantie, niet alleen om kortingAI en zoekgedrag: waarom social video de sleutel is voor online vindbaarheidRepair as a growth channel: the trojan horse of brand loyaltyVan next day naar best day: Wuunder laat zien hoe duurzame bezorging winst oplevertReturnless: retourkosten verlagen, omzet behouden en klanttevredenheid verhogen met slimme incentivesGerelateerde artikelen


B2B-teams moderniseren commerce om los te komen van legacy-systemen

Digital Product Passport: de datatransformatie waar niemand onderuit komt
