-

De toekomst van live events

Registreer je voor deze video

Je kunt de video bekijken indien je akkoord gaat dat je gegevens worden opgenomen in de Emerce database. Emerce kan je relevant nieuws, artikelen, congressen, whitepapers en vacatures sturen, afhankelijk van je functie en de branche waarin je werkt. Je kunt je interesses aanpassen via ‘mijn profiel’. Afmelden voor alle Emerce e-mails kan altijd. Meer informatie lees je in de Emerce privacyverklaring.

 

Door de pandemie zijn we content heel anders gaan consumeren. De Digital Fan Experience is bijvoorbeeld naar een veel hoge niveau getild. 

In deze talk vertelt Jorre Belpaire van Kiswe hoe de corona-uitbraak in 2020 de ontwikkeling van online events heeft gekatapulteerd. Online publiek is vooral gefocust op connectie en entertainment. Zo werden er records gebroken tijdens het online concert van BTS (Big Hit Entertainment), met wereldwijd meer dan 750.000 kijkers uit ruim 100 verschillende landen.

Jorre vervulde verschillende managementrollen en investeerde in diverse start-ups en scale-ups in Cloud Computing, Panoramic Camera Technology, Personal Content Management-systemen en Managed Security Services. Kiswe verbindt kijkers thuis met live events als concerten en sportwedstrijden en laat gebruikers interactieve video-experiences beleven, die zorgen voor meer loyaliteit en meer activiteit op sociale media. In deze talk laat kansrijke nieuwe mediadiensten zien en hij vertelt welke kansen er liggen voor merken om een online publiek te bereiken.

Host: Geen

Spreker: Jorre Belpaire (Hoofd van Kiswe Mobile Europe)

Collectie: EDAY Digital Business Conference

 

 

 

 

Deel dit bericht

Plaats een reactie

Uw e-mailadres wordt niet op de site getoond