Waarom CX-beslissers juist in deze economie in uitstekende klantenservice investeren
In economisch uitdagende tijden is een goede klantenservice extra belangrijk. Hoe kijken CX-beslissers tegen dit onderwerp aan en wat verwachten ze?
In economisch uitdagende tijden is een goede klantenservice extra belangrijk. Hoe kijken CX-beslissers tegen dit onderwerp aan en wat verwachten ze?
Gebruikerservaring is de kern van alle online shoppingervaringen. Betere UX betekent meer omzet. Tips om je niet meer te hoeven schamen voor je website.
Heldere en betekenisvolle merkbeloftes doen, en die ook waar maken, zorgt voor tevreden klanten en verhoogt de betrokkenheid van medewerkers.
In deze whitepaper wordt gekeken naar de voorspelde retailtrends voor het komende jaar.
MACH is een e-commerceoplossing die door Forrester is getypeerd als 'The Coolest Tech in Town Club'. Maar hoe werkt het precies en hoe maak je er optimaal gebruik van?
Wat zijn de laatste ins & outs op het gebied van platforms en partnerschappen? Zorg dat je op het pad van je klant bent en bied inspiratie.
De Wernsing Food Family bestaat uit drie partijen die samen verschillende landen in Europa van hoogwaardige voedingsproducten voorzien. Hoe werken
Hoe organiseer je de B2B klantreis van een complex product? En welke rol kan een Experience Management Platform hierbij spelen?
Hoe verschuif je van traditionele groothandel naar een databedrijf? En welke rol speelt personalisatie hierbij in combinatie met een headless platform?
In deze whitepaper lees je de belangrijkste gebieden waarop bedrijven zich in 2023 moeten concentreren om te winnen.
De zakelijke (in)koper wil hetzelfde als de consument: personalisatie en eenduidige informatie. Daarom wordt ook in B2B omnichannel onvermijdelijk.