Conversational marketing: ga online in gesprek met je klant
Om online klanten vast te houden is het belangrijk te weten waar ze naar op zoek zijn. Ga dus het gesprek met ze aan, maar doe dat met een...
Om online klanten vast te houden is het belangrijk te weten waar ze naar op zoek zijn. Ga dus het gesprek met ze aan, maar doe dat met een...
Lang waren chatbots berucht. Met beter getrainde AI, realtime interactie en meer personalisatie kan conversational AI snel steeds breder worden ingezet.
Na het lezen van dit whitepaper weet je hoe je aan klantdata kunt komen, hoe je deze kunt analyseren en hoe je er een hypergepersonaliseerde klantervaring mee kunt bouwen.
Het is steeds uitdagender om klanten te binden. Hoe zorg je dat ze op de koopknop (blijven) klikken en hoe blijf je relevant? Personalisatie biedt uitkomst.
De ervaring van het webwinkelen verandert om de zoveel jaren grondig. Daarom is het noodzakelijk voor shops om na te blijven denken over welke klantervaring ze bieden.
Verandering is er altijd. Soms te snel, soms langzamer dan je zou willen. Constante verandering kan het lastiger maken om werkwijzen, roadmaps, en processen op te zetten en te...
Om je B2B-e-commerceplatform verder te ontwikkelen is het slim om e-commerce in de B2C-markt goed in de gaten te houden.
Op dit moment zijn 98% van de websites wereldwijd niet geoptimaliseerd voor mensen met een beperking.Na het lezen van dit whitepaper wee je hoe je als organisatie aan de...
Wanneer en wat shoppen Nederlandse consumenten het meest online? En voldoen webwinkels wel aan hun verwachtingen?
Implementatie is slechts stap 1 in een CDP-project. Echt succes vraagt om meer. Met deze vijf inzichten maak je van je CDP een succes in de praktijk.
De afgelopen jaren zijn consumenten massaal overgestapt op digitale platformen. Behaal voordeel door in te spelen op deze vijf CX-gedragstrends.