De vier trends die B2B e-commerce in 2025 vormgeven
B2B e-commerce staat voor steeds hogere klantverwachtingen terwijl innovatie bedrijven dwingt om traditionele processen volledig digitaal te transformeren.
B2B e-commerce staat voor steeds hogere klantverwachtingen terwijl innovatie bedrijven dwingt om traditionele processen volledig digitaal te transformeren.
Je kunt geen verbinding maken met klanten als losgekoppelde organisatie. Klanten zien jou als één organisatie, maar door silo's kun je klanten verliezen.
Composable is de meest flexibele en schaalbare architectuur om een onderscheidende klantbeleving te realiseren. Voor klanten is de frontend het
Traditioneel kijken veel organisaties na de zomer naar de doelen en bijbehorende budgetten voor volgend jaar. Voor de customer experience
Als omnichannel fashion retailer ervaart Omoda wereldwijd de nadelen van het gemak waarmee consumenten online kleding kunnen bestellen én retourneren. Vijftig procent van de bestellingen kwam terug. Met slim...
Je wilt influencer marketing zo puur mogelijk houden, anders wordt het een trucje. Dus is BALR. vandaag de dag eigenlijk
Maaltijdbezorger Just Eat Takeaway gaat weer experimenteren met stemtechnologie en met virtuele assistenten voor klanten om maaltijden te bestellen. Dat vertelt Yasmin Ferdousbarin, Global product director, in de videocollectie...
BALR, het luxe lifestylemerk voor iedereen die zich graag spiegelt aan het leven van topvoetballers, basketballers tot Amerikaanse honkballers, besloot diverse winkels ook na COVID gesloten te houden. "Nu...
Het met succes inzetten van een sociale robot in de winkel kent uitdagingen. Wat zijn de belangrijkste aandachtspunten als je met een sociale robot begint?
Dit rapport peilt naar de mening van leiders op het gebied van loyaliteit in de detailhandel en financiële dienstverlening.
Het is een uitdaging om continu de Customer Experience te verbeteren. Elke dag een paar kleine stappen werkt daarbij beter dan sporadisch een grote stap.