Grip op recensies [3/3]: neprecensies en het recensiemodel
Recensies zijn belangrijk voor je reputatie, maar hoe ga je om met neprecensies? En waar ligt de grens tussen neprecensies en echte recensies?
Recensies zijn belangrijk voor je reputatie, maar hoe ga je om met neprecensies? En waar ligt de grens tussen neprecensies en echte recensies?
Consumenten krijgen in contact met organisaties steeds vaker te maken met door AI-ondersteunde vormen van klantcontact, zoals spraakassistenten en chatbots. Hoewel de consument kritisch blijft, is de houding van...
Online recensies hebben enorme impact op het koopgedrag. Maar hoe dit gemiddelde cijfer tot stand komt is vaak erg vaag en manipulatie ligt op de loer.
Binnen techbedrijven wordt vaak de focus gelegd op productontwikkeling en sales. Maar er is een factor die vaak onderschat wordt: Customer Success.
Online recensies hebben enorme impact op het koopgedrag van Nederlandse consumenten, maar het hoe en waarom ervan is eigenlijk vaak niet duidelijk.
In mijn vorige artikel schetste hoe werken in silo's–afdelingen die los van elkaar opereren–de verbinding met je klanten in de weg kan staan. Maar hoe doorbreek je die traditionele...
Stephan Kleian betoogde hier de noodzaak van ‘validatie na ideatie’ voor een positieve ROI op CX-initiatieven. Ik mis vooral de klant zelf in zijn verhaal.
B2B e-commerce staat voor steeds hogere klantverwachtingen terwijl innovatie bedrijven dwingt om traditionele processen volledig digitaal te transformeren.
Je kunt geen verbinding maken met klanten als losgekoppelde organisatie. Klanten zien jou als één organisatie, maar door silo's kun je klanten verliezen.
Composable is de meest flexibele en schaalbare architectuur om een onderscheidende klantbeleving te realiseren. Voor klanten is de frontend het
Traditioneel kijken veel organisaties na de zomer naar de doelen en bijbehorende budgetten voor volgend jaar. Voor de customer experience