Customer Experience

Nieuwsbrief

Vacatures

 

Artikelen in Customer Experience

Waarom spraakgestuurde apparaten je customer journey transformeren

De opkomst van 5G, AI en machine learning, de Internet of Things en VR/AR/MR stellen merken in staat hun doelgroep op nieuwe manieren te bereiken, maar elke innovatie brengt ook zijn eigen uitdagingen mee. Technologie beïnvloedt organisaties disruptief, en dit heeft invloed op alle aspecten van een merk. Wat is een kans, en wat is een bedreiging?


Europese samenwerking GetYourGuide en Interrail

Interrail, de treinpas voor dertig Europese landen, gaat samenwerken met GetYourGuide, het boekingsplatform voor toeristische activiteiten. De integratie van het aanbod van GetYourGuide in de Interrail-app en -website geeft Interrail-klanten toegang tot meer dan 17.000 tours en excursies in Europa tegen gereduceerd tarief.


Hoe Bever de beste omnichannel-retailer van Europa werd

Welke retailer biedt de beste omnichannel customer experience? In opdracht van Google voerde Practicology afgelopen februari websitebeoordelingen uit op mobiele apparaten, deed serviceaanvragen, creëerde accounts, schreef zich in voor nieuwsbrieven en aanbiedingen, en legde ook fysieke winkelbezoeken af bij 145 retailers in zeven Europese landen. Buitensportwinkel Bever behaalde de hoogste score met een totaal van 68 procent.


Waarom technologiegedreven innovatie niet werkt (en hoe je wel succes boekt)

De biometrische technologie is zo vergevorderd dat je identiteit ongemerkt en onomstotelijk kan worden vastgesteld met behulp van gezichtsherkenning maar ook de patronen van je aderen of je stem. Succesvolle toepassingen hebben één ding gemeen: ze zijn vanuit de behoefte van de gebruiker ontworpen en niet vanuit de mogelijkheden van de technologie.


Waarom standaardisatie van productclassificaties een goed idee is

Voor wie echt toegevoegde waarde wil halen uit het PIM-systeem, zijn productclassificatiestandaarden een interessante ontwikkeling. Deze vorm van standaardisatie maakt dat productinformatie eenvoudiger uitwisselbaar is door de hele keten, wat tijd bespaart en fouten voorkomt.


Drie traveltrends die onderscheid creëren voor reisorganisaties

Grote, traditionele reisorganisaties proberen zich te herpositioneren, nieuwe spelers zoeken naar manieren om hun brand tot uiting te brengen. Dit alles terwijl de techniek zich blijft ontwikkelen en disruptors de gevestigde orde het vuur aan de schenen leggen. Hoe zorgt een reisorganisatie dat het vooraan de frontlinie van innovatie staat?


Meer artikelen in Customer Experience

Channel Customer Experience

In dit topic vind je achtergrondartikelen, best practices, cases en interviews over alle activiteiten die te maken hebben met Customer Experience, ofwel klantbeleving. Het geheel van alle interacties tussen een onderneming en haar klanten. Zelf bijdragen aan dit Topic ? Mail dan naar egbert@emerce.nl.

Interessant in gerelateerde channels