Customer Experience

Nieuwsbrief

Vacatures

 

Artikelen in Customer Experience

Browserproblemen oplossen in 9 stappen

Weet jij welke browsers jouw websitebezoekers gebruiken? Weet jij in welke browsers jouw website slecht presteert? Maar nog belangrijker: weet jij WAAROM jouw website slecht presteert in deze browsers? Na het lezen van dit artikel weet je precies hoe je op basis van je data uit Google Analytics kunt bepalen welke browsers, browserversies en browserformaten problemen opleveren. Daarnaast laat ik je zien hoe je met een browsertest erachter komt wat problemen veroorzaakt. Ben je klaar om jouw website flink onder de loep te nemen? Lees dan verder. 


Selfservice klantenservice: laat consumenten elkaar helpen

Consumenten willen goed geïnformeerd worden maar zoeken tegelijkertijd het liefst zelf naar het antwoord op hun vraag. In plaats van extra kanalen en agents in te zetten, kan het lonen om de mogelijkheden van online selfservice te onderzoeken, waarbij consumenten elkaar helpen. Met als resultaat: een hogere conversie en orderwaarde, meer organisch verkeer, lagere klantenservicekosten en een verbeterde klanttevredenheid.


Hoe luchthaven Schiphol nu ook digitaal een hub wordt

Hoe verbind je offline data met online data? Hoe zet je (ruwe) data om in waardeproposities? Welke capabilities en stappen zijn hiervoor nodig? In dit artikel nemen we je mee in de reis die Schiphol maakt. Een reis waarin  Schiphol de hubfunctie die zij als luchthaven nu al heeft door vertaald naar data.


Optimale gepersonaliseerde klantbeleving is de winnende CRM-strategie van dit jaar

Met de toenemende digitale touchpoints en technologische mogelijkheden dreigt het Customer Relationship Management in de praktijk een onbeheersbaar oerwoud te worden. Enkel de bedrijven die hun kennis van IT uitbuiten voor een optimale klantenservice, maken van een CRM-strategie dit jaar een succes.  Bittere noodzaak, want slechts één ontevreden klant kan een allesvernietigende imagoschade veroorzaken.


BCD Travel lanceert online marktplaats voor zakenreizigers

Zakenreisagent BCD Travel heeft een nieuw open platform gelanceerd waarop externe partners hun technologische oplossingen aanbieden. Degenen die bij grote bedrijven verantwoordelijk zijn voor de zakenreizen en de inkopers daarvan kunnen op deze online marktplaats de gespecialiseerde tools ontdekken, testen en implementeren.


Grootste retailbeurs NRF ziet opkomst voice en machine learning

Met 35.000 deelnemers, 18.000 retailers, meer dan 600 stands en veel ‘store tours’, events buiten de beurs, is NRF veruit het grootste retail event ter wereld. Wat er speelt in retail? AI, machinelearning en gebruik van voicegestuurde oplossingen. Nu wordt al 25 procent van de Googlezoekopdrachten in de VS met behulp van voice gerealiseerd.


Meer artikelen in Customer Experience

Channel Customer Experience

In dit topic vind je achtergrondartikelen, best practices, cases en interviews over alle activiteiten die te maken hebben met Customer Experience, ofwel klantbeleving. Het geheel van alle interacties tussen een onderneming en haar klanten. Zelf bijdragen aan dit Topic ? Mail dan naar egbert@emerce.nl.

Interessant in gerelateerde channels