Geplaatst door T-Mobile Nederland

T-Mobile introduceert hét alternatief voor vast internet: UNLIMITED 4G voor Thuis

Onbeperkt mobiel internet voor thuis op het best geteste mobiele netwerk

T-Mobile zet de Unlimited-strategie verder door en introduceert Unlimited 4G voor Thuis voor €35,- per maand. Ook in Nederland zijn er nog steeds huishoudens die geen beschikking hebben over stabiel en snel vast internet. Dankzij het best geteste mobiele netwerk in Nederland kan T-Mobile deze huishoudens stabiel en snel internet met Unlimited 4G voor Thuis aanbieden.

Internet is voor de meeste mensen een gemeengoed, toch zijn er nog steeds plekken in Nederland waar mensen niet kunnen vertrouwen op een stabiele, snelle en veilige internetverbinding. Sinds 2016 biedt T-Mobile met 4G voor Thuis een alternatief voor huishoudens die te kampen hebben met traag of instabiel internet via een vaste lijn. Met de introductie van T-Mobile Go, onbeperkt internet voor de smartphone, speelde T-Mobile al in op een grote consumentenbehoefte. Hiermee doorbrak T-Mobile bestaande conventies en zette een nieuwe standaard voor premium internet. T-Mobile zet haar missie voort met de Unlimited 4G voor Thuis.

Tisha van Lammeren, Directeur Consumentenmarketing: “We hebben 4G voor Thuis in 2016 ontwikkeld in co-creatie met onze klanten. We speelden daarmee in op een consumentenbehoefte waar op dat moment nog nauwelijks aanbod voor was. 4G voor Thuis is dan ook erg enthousiast ontvangen. Zelfs op plekken in Nederland waar je een goede vaste aansluiting verwacht, geven huishoudens de voorkeur aan ons veel snellere 4G-netwerk. Dankzij de datacapaciteit van ons 4G-netwerk, kunnen we nu met Unlimited 4G voor Thuis weer de volgende stap zetten: klanten nog meer vrijheid en zorgeloosheid bieden, zowel onderweg als thuis tegen een scherpe prijs.”

Unlimited 4G voor Thuis
Unlimited 4G voor Thuis is beschikbaar vanaf 29 januari 2018. Met de introductie van Unlimited 4G voor Thuis kunnen klanten onbezorgd gebruik maken van mobiel internet en hoeven ze niet meer te kiezen uit databundels van 100GB, 50GB of 25GB. Hiermee is het probleem opgelost dat klanten vooraf moeten inschatten hoeveel data ze thuis verbruiken. Het abonnement is beschikbaar voor 12 en 24 maanden, zowel in combinatie met een 4G-router als Sim Only. Zo kunnen klanten zelf bepalen welke 4G-router zij gebruiken.

Fair use policy
Om alle klanten een naadloze, mobiele internetervaring te kunnen bieden en een goed functionerend netwerk te garanderen, starten klanten iedere maand met 100GB per maand tegen een snelheid van 25mbps. Daarna heeft de klant 5GB per dag, gratis aan te vullen met GB-aanvullers.

#####

Over T-Mobile Nederland
T-Mobile Nederland is met bijna 3,9 miljoen mobiele klanten één van de grootste aanbieders van telecommunicatie en is toonaangevend op het gebied van mobiel internet. Met baanbrekende proposities en het best geteste netwerk, daagt T-Mobile consumenten en bedrijven uit om nog meer te halen uit de mogelijkheden van mobiel internet. Daarbij kiest T-Mobile voor Unlimited. Unlimited is ontdekken dat we dankzij technologie meer kunnen dan we denken. T-Mobile Nederland voert de merken T-Mobile, KNIPPR en Ben.