Industry Wire

Geplaatst door Senzie

2K kiest voor reclamebureau Senzie

Utrechts reclamebureau zal online campagnes creëren voor Amerikaanse game-uitgever

Dinsdag 21 februari 2017 – Senzie maakt vandaag bekend dat zij vanaf heden online campagnes zal creëren voor Amerikaanse game-uitgever 2K. Het Utrechtse reclamebureau wordt hiermee verantwoordelijk voor de online campagnes van bekende game-titels als NBA 2K17.

Het Amerikaanse 2K is één van ’s werelds grootste game-uitgevers en is bekend van populaire games als NBA 2K17, WWE 2K18, Mafia III en Borderlands. “We hebben voor Senzie gekozen omdat er korte en duidelijke communicatielijnen zijn,” zegt Lieke Mandemakers, product manager bij 2K. “Ondanks de vaak korte deadlines, heeft Senzie altijd alles onder controle. Bovendien verloopt het contact tussen Senzie en ons mediabureau Stroom erg prettig.”

Senzie is een reclamebureau dat zich richt op concepten, ontwerp en de productie van zowel offline als online communicatiemiddelen. Senzie werkt voor grote nationale en internationale merken als ASM, Nintendo, Microsoft en HP.

Dit artikel is een ingezonden bericht en valt buiten de verantwoordelijkheid van de redactie.

Deel dit bericht