333travel lanceert virtuele reisassistent

Harmelen – Verre reizen specialist 333travel lanceert vandaag de virtuele reisassistent ‘Joy’. 333travel gaat al heel ver in persoonlijke service. Elke klant wordt persoonlijk gebeld om de reiswensen te bespreken waarna een vrijblijvend digitaal reisvoorstel wordt verstuurd. “Het liefst zouden we onze klanten 24 uur per dag persoonlijk willen bedienen”, aldus Frangken Tuhumena, CEO van 333travel. Om de service van 333travel ook buiten kantooruren te kunnen leveren heeft 333travel de virtuele reisassistent ‘Joy’ ontwikkeld. Joy kan op vele vragen antwoorden en verwijst met linkjes ook door naar informatie op de uitgebreide en vernieuwde 333travel website.
Frangken: “Zes maanden hebben we getest met onze virtuele reisassistent Joy en dit heeft ons vele inzichten gegeven over het gedrag van onze reizigers. Onze doelstelling is om buiten kantooruren nog meer klanten te kunnen bedienen, waarna wij persoonlijk telefonisch contact zoeken met de klant. Via Joy kan men onder meer een gedetailleerde offerteaanvraag doen en zal deze direct tijdens kantooruren worden verwerkt”.
Sinds de overname van 333travel door Frangken Tuhumena, een kleine twee jaar geleden, werkt 333travel met het gehele team naar 333travel 3.0. Na het ontwikkelen van het eigen backoffice systeem en de lancering van een compleet vernieuwde website is de lancering van de virtuele reis assistent een volgende stap om 333travel verder te laten groeien. Neem vooral een kijkje en maak kennis met ‘Joy’ via www.333travel.nl.
Over 333travel:
Middels ons motto: Verre reizen. Voor iedereen uniek. Stellen wij prachtige en unieke vakanties samen. Onze ervaren specialisten vertalen ieders wensenlijst naar een unieke individuele rondreis, met de accommodaties en excursies die het beste aansluiten qua voorkeur en budget. Zo brengt 333travel reizigers op avontuurlijke verre bestemmingen waar zij volop kunnen genieten.
Wij willen al onze klanten steeds weer een reiservaring geven die voor ieder uniek is. Boven verwachting. Met een eigentijds, gebalanceerd en gevarieerd aanbod. Persoonlijke aandacht voor en hoogwaardige service tijdens en na de reis staan voorop.
Dit artikel is een ingezonden bericht en valt buiten de verantwoordelijkheid van de redactie.