LVB verwelkomt vijf nieuwe collega’s bij de club

Amersfoort, 15 september 2021 – In de afgelopen periode zijn vijf talenten in dienst genomen door LVB. Tessa van de Peut, Jeanette van Laar, Carolien Smit, Nena Urbach en Rozemarijn Bruinink zijn gestart binnen verschillende teams van het Amersfoortse bureau.
Aart Lensink, algemeen directeur van LVB: ‘Bij Club LVB kijken we altijd vooruit en zijn we altijd op zoek naar nieuw talent. Jonge, talentvolle mensen die ons verder kunnen helpen. Dat is met deze vijf toppers weer gelukt en daar zijn we superblij mee. We groeien dit jaar op veel fronten en investeren volop. Onder andere in creatief talent. We waren en zijn een creatief bureau, maar willen de lat altijd hoger leggen. Met de komst van vijf creatieve, talentvolle mensen hebben we onze klanten weer veel fris talent te bieden.’
Tessa van de Peut (2000) studeerde dit jaar af aan het Grafisch Lyceum Utrecht en liep stage bij Lovebrand Designers. Nu start ze binnen dit team als junior designer.
Jeanette van Laar (1990) werkte als contentspecialist bij de Sociale Verzekeringsbank. Nu versterkt ze LVB als redacteur bij team Brand Publishing, waarbij ze zich met name bezighoudt voor klant UWV.
Carolien Smit (1996) was grafisch ontwerper bij designbureau Kommotiv . Sinds kort is ze designer bij team Lovebrand Designers.
Nena Urbach (1998) start na haar opleiding Communicatie aan de Hogeschool Utrecht als producer in team Video.
Rozemarijn Bruinink (1997) werkte als social en contentspecialist bij onder andere Wemessage en OrangeTalent. Per september versterkt ze team PR & Social als adviseur.
Over LVB
LVB is een marketing-, content- & communicatiebureau met als belofte: full-service, full-specialist. Werkend vanuit één geïntegreerde gedachte – als een club – georganiseerd in specialistische teams. Social, Public, Campaigns, Video, PR, LOVEBRAND DESIGNERS, Brand Strategy en Brand Publishing. Zo bouwt LVB samen met haar klanten aan het merk én een groeiende omzet. LVB werkt onder andere voor ABN AMRO, Vattenfall, UWV, Gemeente Den Haag, Bol.com, PostNL, NS en KPMG. In Nederland zet LVB al jaren de norm op het gebied van (content)marketing. Daarmee vallen ze geregeld in de prijzen in binnen én buiten Nederland. Ga voor meer informatie naar www.lvb.nl.
Dit artikel is een ingezonden bericht en valt buiten de verantwoordelijkheid van de redactie.