Industry Wire

Geplaatst door Crowdmedia

Twee nieuwe gezichten én een vertrouwd gezicht bij Crowdmedia

Zwolle, 7 december 2021 – Het Zwolse contentmarketingbureau Crowdmedia heette de afgelopen tijd weer drie nieuwe collega’s welkom. In oktober begon Roxanne van Wijk als junior digital advertising specialist. In november kwamen daar projectmanager Mathilde Weijdeman en social art director Isabelle Veltman bij. Twee nieuwe gezichten én een vertrouwd gezicht.

Terug op het honk.

Na bijna twee jaar is Mathilde terug van weggeweest. In 2019 werkte ze ook als projectmanager bij Crowdmedia. In december van dat jaar nam ze afscheid om op wereldreis te gaan, maar door corona kwam ze eind maart 2020 terug in Nederland. Ze ging aan de slag als projectleider bij Vsee Search Marketing in Deventer en Land- en Tuinbouworganisatie (LTO) Noord. Mathilde studeerde bedrijfskunde aan hogeschool Windesheim in Zwolle en marketingcommunicatie aan de Universiteit van Twente.

Er gaat niets boven… Zwolle?

Social art director Isabelle en digital advertising specialist Roxanne wonen allebei in Groningen. Isabelle studeerde vormgeving/communicatie aan de Hanzehogeschool (Academie Minerva). Ze deed ervaring op als vormgever en illustrator bij de Groninger Studentenbond, Brandpunt+ en IKEA. Roxanne studeerde mediastudies aan de Rijksuniversiteit van Groningen en deed ervaring op bij Talpa. Naast de liefde voor Groningen, delen Isabelle en Roxanne hun liefde voor social media.

Crowd blijft groeien.

Yasser Dehnavi (mede-eigenaar bij Crowdmedia): “Roxanne en Isabelle vullen team distributie en team creatie goed aan. Qua ervaring, skills én persoonlijkheid. Crowd groeit lekker door en de komst van nieuwe collega’s geeft nieuwe energie. We zijn heel blij dat Mathilde weer bij ons werkt. Als werkgever is er natuurlijk geen groter compliment te bedenken dan dat oud-Crowders graag terug willen naar hun vertrouwde nest.”

Dit artikel is een ingezonden bericht en valt buiten de verantwoordelijkheid van de redactie.

Deel dit bericht