Industry Wire

Geplaatst door 3MO

3MO versterkt met Sjoerd van Nierop

Sjoerd is een digitale communicatie expert. Hij heeft ruime ervaring aan zowel de marketingcommunicatie als de performance kant met een digitale carrière van meer dan 11 jaar. Hij startte bij .bone interactive in 2005 en heeft hierna zowel aan de adverteerderskant (Tele2, KPN en Telfort) als de bureaukant (New Craft – voormalig Conversion Company en Click District – onderdeel van the Digital Agency Group) zijn digitale kennis en expertise verder uitgebouwd.

Sjoerd is een betrokken vakman altijd op zoek naar de effectiviteit en accountability van online investeringen. In combinatie met zijn hands on ervaring bij frontrunners heeft Sjoerd zeer gedetailleerde kennis ontwikkeld over het organiseren en managen van digitale media investeringen. Hierbij heeft hij geleerd zowel branding als performance doelstellingen in het oog te houden. Zijn kennis, ervaring en ondernemerschap wil Sjoerd nog beter tot zijn recht laten komen door nu vanuit een onafhankelijke advies rol merken en marketeers verder te helpen.

De missie van 3MO is adverteerders onafhankelijk expertise te bieden op het gebied van het organiseren, regisseren en optimaliseren van marketing, communicatie en media inspanningen.

De partners van 3MO Huib Bouma, Aranka Staijen en Ivonne Boumeester zijn verheugd met de komst van Sjoerd: “We zien bij klanten steeds meer behoefte ontstaan aan advies als het gaat over transparantie en de effectiviteit van hun digitale media bestedingen mede ingegeven door de snelle ontwikkelingen op programmatic vlak. Het budget aandeel voor digitale media blijft stijgen maar de kennis en/of capaciteit bij veel adverteerders om een en ander goed aan te sturen blijft nog vaak achter. We signaleren een groeiende vraag naar onafhankelijke expertise op dit gebied. Dit maakt de versterking van 3MO met Sjoerd veelbelovend”

Dit artikel is een ingezonden bericht en valt buiten de verantwoordelijkheid van de redactie.

Deel dit bericht