Geplaatst door honor

9 miljoen pre-orders voor honor 7

De honor 7 is op 30 juni in China aangekondigd en sindsdien al 9 miljoen keer besteld. Het is het eerste product van Honor dat in zo’n korte tijd zoveel aanvragen opleverde. Dit benadrukt de belangstelling van klanten, fans, partners en media in Honor.

De honor 7 biedt een unieke gebruikerservaring en dit heeft de interesse gewekt bij fans en gebruikers in China. De nieuwe, metalen smartphone heeft onder andere een vingerafdruk-sensor en een 20-megapixel camera. De honor 7 verrijkt de productlijn van Honor als nieuwe high-end telefoon met iets smallere afmetingen dan zijn voorgangers:

• de honor 6+ staat bekend om de unieke dubbele camera op de achterkant, waarmee met een wijde lens prachtige foto’s kunnen worden genomen
  • de honor 6 heeft een innovatieve chipset en wordt door de digitale generatie genoemd als een van de coolste smartphones van het moment
  • de honor 4X is geliefd door gamers dankzij de sterke specificaties, waaronder een 5.5 inch high-contrast scherm en ongeëvenaarde octacore performance

Honor is een internationaal en online georiënteerd smartphone-merk en is in oktober 2014 gelanceerd in Nederland. Inmiddels heeft Honor zijn merkstrategie “For the brave” in 74 landen succesvol geïntroduceerd. In 2014 heeft Honor meer dan 20 miljoen devices verkocht. In de eerste zes maanden van 2015 heeft Honor eveneens 20 miljoen devices verkocht. Deze cijfers geven aan hoe snel het merk groeit en dat de vraag naar producten van Honor elk jaar toeneemt.

“We zijn erg blij met het succes van de honor 7 in China en we geloven dat de honor 7 later dit jaar in Europa ook enthousiast zal worden ontvangen. De honor 7 is het nieuwe vlaggenschip van de productlijn van Honor en brengt nog meer innovatie voor een betaalbare prijs. De feedback van de community is erg positief, wat onze toewijding aan onze klanten bevestigt en ons doel versterkt om producten te leveren die de verwachtingen van onze klanten overtreffen”, zegt Frank Yao, Managing Director WEU, Honor.