Industry Wire

Geplaatst door Contentmotor

Abonnementsmodel van Contentmotor moet bedrijfsblogs vooruit helpen

AMSTERDAM – Bedrijfsblogs hebben ook in Nederland de laatste jaren een stevige groei gekend. Veel bedrijven struikelen echter over het up-to-date houden van haar blogs, mede door een gebrek aan tijd en mankracht. Contentmotor lanceert een abonnementsmodel om daar een einde aan te maken.

Het model van Contentmotor bestaat uit twee pakketten, die van elkaar afwijken door de frequentie aan artikelen die worden aangeleverd. Altijd hetzelfde is de zogeheten ‘fullservice’: copywrite, research, vertalingen en grafisch werk zijn inbegrepen om bedrijven een last van de schouders te nemen.

Bedrijfsblogs zijn de afgelopen jaren steeds belangrijker geworden. Consumenten vragen om transparantie en willen betrokken zijn bij de merken die hen aanspreken.
“Communicatie via een bedrijfsblog laat de bezoeker meekijken bij een bedrijf, dat zorgt voor betrokkenheid en loyaliteit. Wij nemen deze zorg op ons, en maken van dat blog een écht waardevol instrument”, aldus Contentmotor.

De dienst is nu gelanceerd en te vinden op http://www.contentmotor.nl

Dit artikel is een ingezonden bericht en valt buiten de verantwoordelijkheid van de redactie.

Deel dit bericht