Acano en Talk & Vision slaan handen ineen voor collaboration services

Acano en Talk & Vision, dochter van KPN, hebben de eerste stap in een strategisch partnerschap aangekondigd. Talk & Vision is de eerste wereldwijde partner van Acano die het mogelijk maakt om spraak-, video-en webintegratie te leveren aan klanten die gebruik maken van verschillende apparaten, zoals Microsoft Lync 2010 of Cisco Telepresence-systemen.

Met het Acano platform zal Talk & Vision in staat zijn om audio, video en webtechnologieën te integreren in coSpaces, ofwel virtuele vergaderzalen, maar dan veel beter. Met het platform kunnen klanten ideeën uitwisselen door in te bellen in een coSpace met behulp van elk apparaat dat ze maar willen, of dat nou gaat om een pc, mobiele telefoon of video eindpunt.

“Acano is enthousiast over de samenwerking met Talk & Vision en over de mogelijkheden die we samen ontwikkelen. We hebben wereldwijd tests gedaan met een aantal Fortune 500 bedrijven waar Talk & Vision de Acano oplossing zal leveren aan hun klanten en medewerkers,” aldus OJ Winge, CEO, Acano.

“Talk & Vision is trots om de eerste partner van Acano te zijn. Met deze samenwerking zijn we in staat om de diensten die we leveren aan medewerkers en klanten aanzienlijk te verbeteren. We zullen ook een hosted service provider platform ontwikkelen om schaalbare cloud-diensten aan te bieden. Dit zal onze klanten de vrijheid geven om zelf de manier te kiezen waarop ze willen communiceren,” aldus Joost Deckers, Managing Director, Talk & Vision.

Over acano
We versnellen ideeën. We hebben de overtuiging dat iedereen ertoe doet en dat iedereen het beste moet halen uit de tools die ze al gebruiken. Onze organisatie brengt audio, video en webconferencing samen. Het integreert ook met bestaande technologieën, zoals Microsoft Lync. Mensen ontmoeten elkaar in virtuele vergaderzalen, coSpaces genoemd, om ideeën uit te wisselen – met behulp van elk apparaat. Het resultaat? De juiste mensen verbinden op het juiste moment, hetgeen in hun creativiteit tot uiting komt. www.acano.com

Over Talk & Vision
Talk & Vision is een van Europa’s meest toonaangevende aanbieders van wereldwijde visuele communicatiediensten. Sinds haar oprichting in 1998 is het bedrijf voortdurend bezig met het ontwikkelen van rijkere en efficiëntere diensten op het gebied van digitale communicatie, die ontstaan door de opkomende multi-media technologieën. www.talkandvision.nl